
Sfarente di tipu di tipu
A diffarenza trà i bolti è i vitieni in dui aspetti: una hè a forma, di stea part. Hè di stallà cilindri, aduprendu qualchì parte di a punta; L'altru hè aduprendu a funzione, u viti hè vintu in u materiale di destinazione invece di a noce. In parechje occasioni, l'alii anu ancu travaglià individiente, è sò esci da u bughju rèvagliatu in u dècorazione di u vestitu per coperà una noce. In questu momentu, u bolt hè classificatu cum'è un viti in termini di funzione.


A forma è u scopu di u capu di bolt sò divisi in bulloni di testa di headagonale, bullone di testa, di a mità, i bolli di u capu, i bolli
U filu di a colonna pò esse divisa in filu grossu è filu file è inch hè chjamatu bol è inch fine fina è inch
Prucessu di produzzione
Prima, u primu punch si move per appruntà u filu di furmà, è dopu u secondu punch si m'à à falsificà u filu di novu è furmà u pruduttu finitu. In u prucessu di rubrica friddu, u mori fissi (a cumpressione mori) è u stampamentu (flattening) mori (pugnu)
U numeru di capi) ùn hè micca u stessu. Alcuni viti cumplessi ponu avè bisognu di multiple per furmà inseme, chì richiede l'equipaggiu Multi-Stazione, ma a parte di u vitezza ùn hè stata finita. U metudu di u filu di u filu. U rullamentu di u filu hè l'usu di i piani di rotulazione relativamente rotate (platine rugettate) cù i denti filettosi per sbulicà un blank cilindricu furmatu da a macchina di l'amulti.
Dopu à a rubrica è fruttendu i denti, tuttu u vitru hè statu pruduttu. Di sicuru, per fà l'apparenza di u filu più luminoso è megliu, u prucessu di trattamentu di superficia hè generalmente fatta. Cum'è a pulizia è a passivazione di viti d'acciaio inox, elettropling in a superficia di viti d'acciaio di carbone, etc. fatta in diversi culori.

