45° PRESSA A CALDO CODICE SENZA CUCITURE

  • Godu senza cuciture pressatu à caldu

U materiale di u coddu di raghju longu hè l'acciaio inossidabile, l'azzaru di carbone, l'acciaio in lega è cusì.
Scopu d'usu: Trattamentu di l'acqua, chimica, termica, aerospaziale, energia elettrica, carta è altre industrie.

Prima di tuttu, secondu u so raghju di curvatura, pò esse divisu in u coddu di raghju longu è u coddu di raghju cortu.

Long radius elbow si riferisce à u so raghju di curvatura uguali à 1,5 volte u diametru esternu di a pipa, vale à dì R = 1,5D.

U coddu di raghju corta significa chì u so raghju di curvatura hè uguali à u diametru esternu di a pipa, vale à dì, R = 1.0d.

Stamping u processamentu di u coddu hè per mezu di u putere di l'equipaggiu di stampazione convenzionale o speciale, cusì chì a foglia in u moldu direttamente da a forza di deformazione è a deformazione, per ottene una certa forma, dimensione è prestazione di a tecnulugia di produzzione di parti di produttu.Sheet metal, fustelle è equipaggiu sò i trè elementi di stampa.Stamping hè un tipu di mètudu di trasfurmazioni di deformazione di metallu friddu.Allora u coddu di stampa hè chjamatu stampazione à freddo o stampa di foglia, chjamata stampata.Hè unu di i metudi principali di trasfurmazioni di plastica di metallu (o di trasfurmazioni di pressione), è appartene ancu à a tecnulugia di l'ingegneria di furmazione di materiale.

Stamping elbow hè à aduprà u listessu materiale cù u pipa piastra stamping die stamping in una meza anellu elbow, e poi dui meza ring elbow gruppu welding forming.A causa di i diversi standard di saldatura di ogni tipu di pipeline, i prudutti semifiniti sò generalmente fabbricati secondu u gruppu di solidu puntuale, è a saldatura hè realizata secondu u gradu di saldatura di pipeline in a custruzzione di campu.Per quessa, hè ancu chjamatu dui half stamping welding elbow.Un raccordu di pipa utilizatu per cambià a direzzione di una pipa, spessu à u puntu induve gira.

  • U flussu di prucessu di u coddu

Curvatura di spinta calda chì formanu un bellu spessore di pareti uniformi, un funziunamentu cuntinuu, è adattatu per a produzzione di massa, hè diventatu i principali metudi di furmazione di u coddu d'acciaio di carbone è di lega d'acciaio, s'applica ancu à certe specificazioni di a furmazione di u coddu in acciaio inox, u prucessu di furmazione di riscaldamentu. di freccia intermedia o di riscaldamentu d'induzione d'alta freccia (anellu di riscaldamentu pò esse un circhiu multiplu o una volta), a fiamma è a superficia riflettente, U metudu di riscaldamentu dipende da e esigenze è u statu di energia di i prudutti chì formanu.

Stamping furmà hè un longu tempu usatu in a pruduzzione di massa di ticnoluggìa dâ furmazioni di u coddu senza saldatura, hè statu rimpiazzatu da pressa calda o àutri ticnoluggìa dâ furmà, usatu pi pruducia specificazioni cumuni di u coddu, ma in certi specificazioni di u coddu, a so pruduzzioni hè chjuca, u muru hè troppu grossu o troppu magre.

Prima di stampà, u tubu in biancu hè postu nantu à a fustella più bassa, u core internu è a fine di a fine sò caricate in u tubu in biancu, è u coddu hè furmatu da a limitazione di u die esternu è u sustegnu di u die internu.

In cunfrontu cù u prucessu di furmazione di spinta calda, a qualità di l'apparenza di stampa ùn hè micca bonu cum'è quella di u prucessu di furmazione di pressa calda, l'arcu esterno di u coddu stampatu hè in u statu di stretching in u prucessu di furmazione, perchè hè adattatu per a produzzione unica è bassa. costu, stamping ticnoluggìa dâ elbow veni usatu principarmenti per a fabricazione di picculu batch gudu muru grossu.

I coddi di stampati sò divisi in stampati freddi è stampati caldi.A stampa a fredda o a stampa à caldu hè generalmente scelta secondu e proprietà di u materiale è a capacità di l'equipaggiu.

U prucessu di furmazione di u coddu di estrusione friddu hè di utilizà una macchina speciale di forma di u coddu per mette u tubu in biancu in u fustu esternu.Dopu chì i fusti superiore è inferiore sò chjusi, u tubu in biancu si move longu u distaccu trà u fustu internu è u fustu esternu sottu u spinu per finisce u prucessu di furmazione.
L'internu è l'esternu di u coddu di estrusione fredda hà i vantaghji di una bella apparenza, un spessore uniforme di u muru, una deviazione di piccula dimensione è cusì.Hè spessu usatu in a furmazione di u coddu in acciaio inox, in particulare in a furmazione di u coddu in acciaio inox.A precisione di u fustu internu è esternu hè più altu, è a deviazione di u gruixu di u muru di u tubu in biancu hè ancu messa in avanti.


Tempu di Postu: Mar-04-2022