FLANGE INTRODUZIONE

Specificazioni fisiche
Prima di tuttu, una flange deve esse adattatu à a pipa o l'equipaggiu per u quale hè designatu.E specificazioni fisiche per i flange di pipa includenu dimensioni è forme di disignu.

Dimensioni di flange
E dimensioni fisiche duveranu esse specificate per dimensionà bè i flange.

U diametru esternu (OD) hè a distanza trà dui bordi opposti di a faccia di una flange.
Spessore si riferisce à u grossu di u rim esterno attaccatu, è ùn include micca a parte di a flange chì cuntene a pipa.
U diametru di u circhiu di u bolt hè a lunghezza da u centru di un pirtusu à u centru di u foru oppostu.
A dimensione di u tubu hè a dimensione di u tubu currispundente di una flangia di tubu, generalmente fatta secondu e norme accettate.Hè generalmente specificatu da dui numeri non-dimensionali, a dimensione nominale di u tubu (NPS) è l'schedu (SCH).
A dimensione nominale di u foru hè u diametru internu di u connettore di flange.Quandu fabricate è urdinate ogni tipu di connettore di pipa, hè impurtante per currisponde à a dimensione di u foru di u pezzu cù a dimensione di u foru di u tubu di accoppiamentu.
Flange Faces
E facce di flange ponu esse fabbricate à un gran numaru di forme persunalizate basate nantu à esigenze di disignu.Certi esempi includenu:

Flat
Face alzata (RF)
Articulazione di tipu d'anellu (RTJ)
Groove di l'o-ring
Tipi di flange di tubi
Flange di tubu pò esse divisu in ottu tipi basati nantu à u disignu.Sti tippi sò cechi, articulazione di volta, orifiziu, riduzzione, slip-on, socket-weld, threaded, and weld collu.

I flange ciechi sò piatti tondi senza rete centrale utilizati per chjude l'estremità di tubi, valvole o equipaggiamenti.Aiutanu à permette un accessu faciule à una linea una volta chì hè stata sigillata.Puderanu ancu esse utilizati per a prova di pressione di flussu.I flange ciechi sò fatti per adattà i tubi standard in tutte e dimensioni à una pressione di pressione più altu ch'è altri tipi di flange.

I flange di giunzione di giunzione sò aduprate nantu à tubazioni dotate di tubi lappati o cù estremità di stub di giunzione di giunzione.Puderanu rotà intornu à a pipa per permette un allinamentu faciule è l'assemblea di i buchi di bulloni ancu dopu chì e saldature sò state cumplette.A causa di stu vantaghju, i flange di unione di unione sò aduprati in sistemi chì necessitanu un disassemblamentu frequente di e flange è pipe.Sò simili à i flange slip-on, ma anu un raghju curvatu à u foru è a faccia per allughjà un estremità di stub joint.I valori di pressione per i flange di unione di unione sò bassi, ma sò più altu ch'è per i flange slip-on.

I flange slip-on sò pensati per scorri sopra l'estremità di a tubazione è dopu esse saldati in u locu.Forniscenu una stallazione faciule è à pocu costu è sò ideali per applicazioni di pressione più bassa.

Le flange di saldatura a presa sono ideali per tubazioni di piccole dimensioni e ad alta pressione.A so fabricazione hè simile à quella di i flange slip-on, ma u disignu di u saccu internu permette un foru lisu è un flussu fluidu megliu.Quandu sò saldate internamente, queste flange anu ancu una forza di fatigue 50% più grande di e flange slip-on doppie saldate.

Flange filettati sò tipi spiciali di flange di pipa chì ponu esse attaccati à a pipa senza saldatura.Sò infilati in u foru per currisponde à a filettatura esterna nantu à una pipa è sò cunici per creà un segellu trà a flange è a pipa.A saldatura di sigilli pò ancu esse aduprata cù cunnessione filettata per un rinfurzamentu supplementu è sigillatu.Sò megliu utilizati per tubi chjuchi è pressioni bassu, è deve esse evitati in applicazioni cù carichi grossi è torques elevati.

I flange di u collu di saldatura anu un hub longu conico è sò usati per applicazioni di alta pressione.U mozzu cunicu trasferisce u stress da a flange à u tubu stessu è furnisce un rinforzu di forza chì contrasta u dishing.


Tempu di pubblicazione: 21 ottobre 2021