E flange di i tubi formanu un bordu chì sporge radialmente da a fine di un tubu. Anu parechji fori chì permettenu di bullonà duie flange di tubi inseme, furmendu una cunnessione trà dui tubi. Una guarnizione pò esse muntata trà duie flange per migliurà a tenuta.
E flange di tubi sò dispunibili cum'è pezzi discreti per l'usu in l'unione di tubi. A flangia di u tubu hè attaccata permanentemente o semi-permanentemente à l'estremità di un tubu. Facilita tandu u montaggio è u smontaggio faciule di u tubu à un'altra flangia di tubu.
E flange di i tubi sò classificate secondu cumu sò attaccate à u tubu:
I tipi di flange di tubi includenu:
- Flange di collu di saldaturasò saldati à testa à l'estremità di un tubu, furnendu una flangia adatta per alte temperature è pressioni.
- Flange filettateanu una filettatura interna (femmina), un tubu filettatu hè avvitatu in questu. Questu hè relativamente faciule da muntà, ma ùn hè micca adattatu per alta pressione è temperatura.
- Flange saldate à presaAnu un foru pianu cù una spalla in fondu. U tubu hè inseritu in u foru per appughjà si contr'à a spalla è hè poi saldatu in u locu cù una saldatura di filetto intornu à l'esternu. Questu hè adupratu per tubi di picculu diametru chì funzionanu à bassa pressione.
- Flange à slip-onanu ancu un foru pianu ma senza a spalla. E saldature d'angulu sò applicate à u tubu da i dui lati di a flangia.
- Flange sovrapposte cSi compone di duie parti; un stubend è una flangia di supportu. A subend hè saldata à testa à a fine di u tubu è include una piccula flangia senza fori. A flangia di supportu pò scorrere sopra u stubend è furnisce fori per imbullonà à un'altra flangia. Questa disposizione permette u smontaggio in spazii chjusi.
- Flangia ciecaI sò una forma di piastra otturatrice chì hè bullonata à un'altra flangia di tubazione per isolà una sezione di tubazione o terminà a tubazione.
Data di publicazione: 23 di ghjugnu 2021