11 manere di mantene i bulloni da allentamenti.Quantu ne sapete? -CZIT

Bolt cum'è strumentu cumunimenti usatu in fixture, l'applicazione hè assai estensiva, ma l'usu longu pò ancu purtà assai prublemi, cum'è a slack di cunnessione, a forza di clamping insufficiente, a ruggine di bullone è cusì.A qualità è l'efficienza di a machining serà affettata per via di a cunnessione libera di bulloni durante a machining di pezzi.Allora, cumu sguassate u bullone?

Ci sò trè metudi anti-loosening cumunimenti usatu: friction anti-loosening, miccanicu anti-loosening è permanente anti-loosening.

  • Doppiu bullone

Principiu di nut anti-loosening in cima: ci sò dui superfici di attritu quandu nuts doppiu sò anti-loosening.A prima superficia di attritu hè trà a noce è u fastener, è a seconda superficia di attritu hè trà a noce è a noce.Durante a stallazione, a precarica di a prima superficia di attritu hè 80% di a seconda superficia di attritu.Sottu à carichi d'impattu è di vibrazione, a friczione di a prima superficia di attritu diminuirà è sparisce, ma à u stessu tempu, a prima nut serà cumpressa, risultatu in più aumentu di a friczione di a seconda superficia di attritu.U primu è u sicondu attritu deve esse superatu quandu u nut hè alluntanatu, postu chì a seconda forza di attritu aumenta cum'è a prima forza di attritu diminuisce.In questu modu, l'effettu anti-loosening serà megliu.

Principiu anti-allentamentu di u filu down: I fasteners di filu down utilizanu ancu noci doppiu per impediscenu l'allentamentu, ma i dui noci giranu in direzzione opposta.Sottu carichi d'impattu è di vibrazione, a friczione di a prima superficia di attritu diminuisce è sparisce.

  • Tecnulugia anti loose filu cunea 30 °

Ci hè un bisellu di cunea di 30 ° à a basa di u dente di u filu femminile di cunea di 30 °.Quandu i noci di u bullone sò stretti inseme, i punte di i denti di u bullone sò strettamente pressati contr'à u bisellu di cunea di u filu femminile, risultatu in una grande forza di serratura.

A causa di u cambiamentu in Angle di u cunfurmazioni, a forza nurmale appiicata à u cuntattu trà i filamenti hè in un Angle di 60 ° à l'arbulu di u bolt, piuttostu cà 30 ° cum'è cù i filamenti normali.Hè ovvi chì a pressione normale di u filu di cunea di 30 ° hè assai più grande di a pressione di clamping, cusì a frizione anti-loosening risultante deve esse aumentata assai.

  • Dapoi u nut lock

Hè divisu in: utilizatu per a machina di custruzzione di strada, machini minieri, vibrazione di l'equipaggiu meccanicu di noci autobloccanti d'alta resistenza, utilizati in aerospaziali, aerei, tanki, machini minieri, cum'è noci autobloccanti in nylon, usati per a pressione di travagliu hè. micca più grande di 2 ATM per benzina, kerosene, acqua o aria cum'è u mediu di travagliu utilizatu per - 50 ~ 100 ℃ temperatura avvolgimentu self-locking nut nantu à u pruduttu, è a molla clamp serratura nut.

  • Colla per bloccare i fili

A cola di bloccaggio di filu hè (metil) estere acrilico, iniziatore, promotore, stabilizzatore (inhibitore di polimeru), tintura è riempimentu inseme in una certa proporzione di l'adesivo.

Per a cundizione di u foru passante: passate u bullonu à traversu u foru di a vite, applicà a cola di bloccamentu di filu à u filu di a parte di maglia, assemble a noce è stringhjela à u torque specificatu.

Per a cundizione induve a prufundità di u foru di viti hè più grande di a lunghezza di u bullone, hè necessariu applicà a cola di serratura à u filu di u bullone, assemble è stringhje à u torque specificatu.

Per a cundizione di u bulu cecu: caccià a cola di serratura à u fondu di u pirtusu cecu, poi applicà a cola di serratura à u filu di u bullone, assemble è stringhje à u torque specificatu;Se u pirtusu cecu hè apertu à u fondu, solu a cola di serratura hè appiicata à u filu di u bolt, è ùn hè micca bisognu di cola in u pirtusu cecu.

Per a cundizione di travagliu di u bolt à doppia testa: a cola di serratura deve esse cascata in u pirtusu di u vite, è dopu a cola di serratura hè rivestita nantu à u bolt, è u stud hè assemblatu è strettu à u torque specificatu;Dopu avè assemblatu l'altri pezzi, applicà a cola di serratura à a parte meshing di u stud è a nut, assemble a nut è stringhjela à u torque specificatu;Se u pirtusu cecu hè apertu à u fondu, ùn ci hè micca una goccia di cola in u burcu.

Per i fissaggi filettati pre-assemblati (cum'è viti regulabili) : dopu avè assemblatu è serratu à u torque specificatu, lasciate a cola di serratura in u locu di maglia di u filu per permette à a cola di penetrà da sè stessu.

  • Lavatrice a doppia confezione anti-locca con serratura a cuneo

U dente di sega radiale nantu à a superficia esterna di a rondella di serratura cuneata hè occlusa cù a superficia di u travagliu chì tocca.Quandu u sistema anti-loosening scontra una carica dinamica, u spustamentu pò esse solu nantu à a superficia interna di a guarnizione.

A distanza di estensibilità di a rondella di serratura cunea in a direzzione di u grossu di l'estensibilità hè più grande di u spustamentu longitudinale di u filu di l'estensibilità di u bullone.

  • Spina divisa è noce intagliata

Dopu chì a noce hè stretta, inserisce a cotter pin in u slot di nut è u foru di coda di u bullone, è apre a cuda di u cotter pin per impedisce a rotazione relativa di u nut è u bullone.

  • Filu d'acciaio di serie scioltu

L'anti-loosening di filu d'acciaio di serie hè di mette u filu d'acciaio in u pirtusu di a testa di u bullone, è cunnette i bulloni in serie per cuntene l'altri.Hè un modu assai affidabile per rilassate, ma hè difficiule di disassemble.

  • Stop guarnizione

Dopu chì a noce hè stretta, piegate a rondella di stop single-lug o double-lug à u latu di a noce è u connector per chjude a noce.Se dui bulloni necessitanu un doppiu interlocking, i rondelle di frenu doppiu ponu esse aduprate per fà e duie noci frenate l'una l'altra.

  • Lavatrice di primavera

U principiu anti-loosening di a rondella di primavera hè chì dopu chì a rondella di primavera hè appiattata, a rondella di primavera pruducerà una elasticità cuntinuu, cusì chì a coppia di cunnessione di filettatura di nut è bullone cuntinueghja à mantene una forza di attritu, pruduce un momentu di resistenza, per prevene. a noce sciolta.

  • Tecnulugia di fissazione hot melt

Tecnulugia hot melt fastening, senza a nicissità di pre-apertura, in u prufilu chjusu pò esse direttamente tapped à ottene cunnessione, in l 'industria automobilistica usatu assai.

Questa tecnulugia di fusione in caldo hè un prucessu di formatura à freddo di auto-tapping è unione di vite dopu chì a rotazione à alta velocità di u mutore hè cundotta à u materiale di foglia per esse cunnessu per mezu di l'arburettu di stringhje in u centru di l'equipaggiu è a deformazione plastica hè generata da calore d'attrito.

  • precaricatu

Cunnessione bullonu di alta forza hè generalmente micca bisognu di misure anti-loosening supplementari, perchè i bulloni di alta forza generalmente necessitanu una forza di pre-tightening relativamente grande, una tale forza di pre-tightening grande trà a noce è u connector per pruduce una pressione forte, sta pressione. impediscenu a rotazione di u torque di attritu nut, cusì u nut ùn si perdi.


Tempu di Postu: Mar-04-2022