Eccellente qualità di u produttu è serviziu più attentu da u nostru Saler

Avemu ricevutu a dumanda di u cliente u 14 d'ottobre di u 2019. Ma l'infurmazione hè incompleta, cusì rispondu à u cliente chì dumandava dettagli specifichi.Si deve esse nutatu chì quandu dumandate à i clienti i dettagli di u produttu, diverse suluzioni devenu esse datu per i clienti di sceglie, invece di lascià i clienti dà e so risposte.Perchè micca tutti i clienti sò assai prufessiunali.
À u listessu tempu, aghju verificatu l'infurmazioni di l'impresa di u cliente attraversu Google.È uttene successu u so numeru di telefuninu.
Ma dui ghjorni dopu, nisuna risposta da u cliente.Allora aghju in cuntattu cù u cliente per telefunu.Fortunatamente, a chjama hè stata cunnessa è aghju amparatu chì u cliente ùn hè micca un utilizatore finale.Hè ancu aspittendu a cunferma da l'utilizatori finali.Per sta situazione, duvemu dà à i nostri clienti a massima pacienza, simu in a stessa barca.
Dopu altri trè ghjorni, aghju ricevutu cunferma da u cliente.À questu tempu, duvemu cità u cliente u più prestu pussibule.In questu casu, simu assai prufessiunali.
U cliente hè un cliente mid-high-end è si preoccupa assai di a qualità di u pruduttu.
Aduprà a mo cunniscenza prufessiunale per analizà u mutivu di u prezzu altu, è fà una prumessa chì sustenemu u rimborsu se u pruduttu hà qualchì problema di qualità.
In seguitu, u cliente ci crede.Pigliò quasi un mese è u cliente hà pagatu u depositu u 12 di nuvembre.
Comu tutti sapemu, u COVID-19 si sparghje in Cina durante u Festival di Primavera, ma sò assai felice di riceve a preoccupazione di i clienti, chì mi face assai piacè.
Appena quandu tuttu era per turnà à a nurmale, u COVID-19 straneru hà scoppiatu.Spessu lasciu un missaghju à u mo cliente in WhatsApp per dumandà a so salute recente.I clienti mi cunfidanu assai è m'hà dumandatu d'aiutà à cumprà maschere da a Cina, è ùn risparmia micca sforzu per aiutà i clienti.
À questu tempu simu più amichi ancu s'è no avemu mai scontru.


Tempu di pubblicazione: 11-Jan-2021