VALVE A GLOBE IN ACCIAIO FORGIATO

Ci sò trè tippi di cuncepimentu di u bonnetvalvola di globu in acciaio forgiatu.

  • U primu hè un bonet bolted, cuncepitu in questa forma di valvola di globu d'acciaio forgiatu, u corpu di a valvula è u bonet sò cunnessi cù bulloni è noci, sigillati cù una guarnizione spirale (SS316 + grafite).I cunnessione di l'anellu di metallu ponu ancu esse aduprati quandu i clienti anu esigenze speciali.
  • A seconda forma di cuncepimentu hè un capu saldatu, cuncepitu in questa forma di valvola di globu d'acciaio forgiatu, u corpu di a valvola è u bonet sò cunnessi cù filamenti, sigillo saldatu pienu.
  • U terzu hè u bonet di sigillatura di pressione, cuncepitu in questa forma di valvola di globu forgiata, u corpu di a valvula è u bonet sò cunnessi cù filamenti, sigillati cù un anellu auto-sealing di pressione interna.

Caratteristiche di prestazione di valvole di globu d'acciaio forgiatu

  • U corpu di a valvula hè forgiatu in tuttu, cù alta forza, bella apparenza è materiale affidabile.
  • A cavità media utilizendu una struttura auto-sealing, più altu hè a pressione, u megliu u sigillo.Unicu anellu auto-sigillante in acciaio inox, faciule da smontare, sigillo affidabile.
  • A superficia di u gambo di a valvula hè trattata da super densu resistente à l'usura, resistente à l'usura è resistente à a corrosione, è a friczione di apertura è chjusa hè chjuca per assicurà chì ùn ci hè micca fuga di u pruduttu.

Principiu di funziunamentu di forgiatura di a valvola di globu d'acciaio

A piccula valvola di globu d'acciaio forgiatu hè a valvola più usata.Hè cusì populari perchè a friczione trà e superfici di sigillatura durante l'apertura è a chjusa hè chjuca, hè più durable, l'altezza di apertura ùn hè micca grande, a fabricazione hè faciule, è u mantenimentu hè cunvenutu.Valvula di globu d'acciaio forgiatu hè adattatu per a pressione media è bassa, è ancu adattatu per a pressione alta.U so principiu di chjusu hè chì, affittendu à a prissioni di u troncu, a superficia di sigillatura di u discu è a superficia di sigillatura di u sediu di a valvula sò strettamente aderenti per impediscenu a circulazione di u mediu.

A vàlvula di globu d'acciaio forgiatu permette solu à u mediu di flussu in una direzzione, è hè direzzione durante a stallazione.A durata di a struttura di a valvola di globu d'acciaio di forgiatura hè più grande di quella di a valvola di a porta d'acciaio forgiata, mentre chì a resistenza di fluidu hè grande è l'affidabilità di u sigillo ùn hè micca forte quandu opera per un bellu pezzu.

NTGD Valve hè un fabricatore espertu di valvule di globu d'acciaio forgiatu, sentite liberu di cuntattateci se avete una dumanda.


Tempu di pubblicazione: 24-sep-2021