Cumu sceglite un riduttore sanitariu in acciaio inox

riduttore di finitura opaca
pulita cun riduttore ss304l

Uriduttore sanitariu in acciaio inoxhè principarmenti utilizatu in l'alimentariu, a bevanda, u vinu, l'equipaggiu di produzzione di l'ingegneria biologica è e linee di produzzione.
I requisiti sò principalmente per a finitura di a superficia, l'esclusione di l'oliu è a strata di passivazione di u riduttore in acciaio inox.
1. Finitura di a superficia: pulisce a superficia interna è esterna di u riduttore per chì a superficia di a pipa hè luminosa;Hè ciò chì chjamemu un specchiu.Hè principarmenti per prevene u materiale fluidu in u tubu per furmà un muru in u tubu, è per un bellu pezzu hè faciule d'inquinamentu è formanu bloccu in u tubu.

2. Stratu di passivazione: Dopu a lucidatura, a pipa d'acciaio deve esse immersa in u tank di passivazione, è a superficia di riduzzione deve esse oxidata cù una suluzione di passivazione àcida per furmà una strata di passivazione per ottene l'effettu anti-corrosione di u riduttore.

3. Gradu d'exclusione d'oliu: dopu a passivazione, a pulizia di l'exclusione d'oliu deve esse realizatu per sguassà l'oliu, etc., da a superficia di riduzzione.Dopu a fine, l'analizzatore di grassu deve esse usatu per l'ispezione.Principalmente impediscenu a contaminazione d'oliu di u muru di a pipa stessu à u materiale fluidu.

Introducendu u Specchio Sanitariu 304 Stainless Steel Dimmer, l'aghjuntu perfettu à u vostru bagnu o spaziu cummerciale.U nostru disignu innovativu combina un quadru d'acciaio inossidabile 304 d'alta qualità cù un sistema di ritardamentu di punta chì rallenta a velocità di chjusu di u specchiu, prevenendu qualsiasi impattu accidentale è dannu potenziale.Questa funzione rende u specchiu igienicu micca solu praticu, ma ancu efficace è sicuru.

À CZ IT DEVELOPMENT CO., LTD, avemu fieru di furnisce à i nostri clienti prudutti di qualità chì rispondenu à e so esigenze d'igiene è di igiene.U nostru Sanitary Mirror 304 Stainless Steel Dimmer ùn hè micca eccezzioni è credemu chì stabilisce u standard per l'igiene è l'usabilità in a so classe.Cumprate avà è sperimentate l'ultimu in u disignu igienicu è funziunale!


Tempu di post: May-12-2023