Chì sò i vantaghji di a valvola di sfera?

Valvula à sferahè un novu tipu di valvula chì hè largamente usata.Hà i seguenti vantaghji:
1. A resistenza di fluidu hè chjuca, è u so coefficient di resistenza hè uguali à a seccione di pipa di a stessa lunghezza.
2. Struttura simplice, taglia chjuca è pesu ligeru.
3. Strettu è affidabile, u materiale di a superficia di sigillatura di a valvula di bola hè largamente utilizatu in plastica, è a prestazione di sigillatura hè bona, è hè ancu largamente utilizata in sistemi di vacuum.
4. Facile à uperà, apre è chjude rapidamente, basta à rotà 90 ° da sanu sanu à sanu chjusu, chì hè cunvenutu per u cuntrollu di longa distanza.
5. Hè facilitu di mantene, a valvula di bola hà una struttura simplice, l'anellu di sigillatura hè generalmente movibile, è hè più cunvenutu per disassemble è rimpiazzà.
6. Quandu sanu sanu apertu o cumplettamente chjusu, a superficia di sigillatura di u ballò è u sediu di a valvula sò isolati da u mediu, è a superficia di sigillatura di a valvula ùn serà micca erodata quandu u mediu passa.
7. Una larga gamma di appiicazioni, diametri chì varienu da chjuchi à parechji millimetri, grande à parechji metri, è ponu esse appiicati da u vacuum à alta pressione.Stu tipu di valvula deve esse generalmente installata horizontalmente in u pipeline

Valvula à sferaL'installazione è u mantenimentu deve esse attentu à i seguenti aspetti:
1. Lascià a pusizioni induve u manicu di valvula gira.
2. Ùn pò esse usatu per throttling.
3. A valvula di sfera cù u mecanismu di trasmissione deve esse stallatu ghjustu.


Tempu di post: Jul-16-2022