Cosa hè a flange è chì sò i tipi di flange?

n fattu, u nome diflangehè una traslitterazione.Hè stata presentata prima da un inglese chjamatu Elchert in u 1809. À u listessu tempu, hà prupostu u metudu di casting diflange.Tuttavia, ùn era micca largamente utilizatu in un periodu considerableu di tempu dopu.Finu à u principiu di u XXu seculu,flangehè stata largamente usata in vari equipaghji meccanichi è cunnessione di tubi.
Cosa hè a flangia?
Flange
hè cunnisciutu ancu com'è flange cunvex disk o plate convex.In quantu à quelli impegnati in a stallazione meccanica o ingegneria di picculi partenarii, anu da esse assai familiarizatiflange.Hè una parti in forma di discu, generalmente usata in pairs.It hè principarmenti utilizatu trà a pipa è a valvola, trà a pipa è a pipa è trà a pipa è l'equipaggiu, etc.. Hè e parte chì culliganu cù effettu di sigillatura.Ci hè parechje applicazioni trà questi equipaghji è tubi, cusì i dui piani sò cunnessi da bulloni, è e parti di cunnessione cù effettu di sigillatura sò chjamati.flange.

In generale, ci sò buchi tondi nantu à uflangeper ghjucà un rolu fissu.Per esempiu, quandu s'utilice à l'articulazione di pipa, un anellu di sigillatura hè aghjuntu trà i duipiastre di flange.E poi a cunnessione hè stretta cù bulloni.A flange cù una pressione differente hà un spessore diversu è sferenti bulloni.I materiali principali utilizati per a flange sò l'azzaru di carbone, l'acciaio inossidabile è l'acciaio in lega, etc.

Per via di u so rolu impurtante è di una bona prestazione cumpleta,flangehè largamente utilizatu in l'industria chimica, petrochimica, di u focu è di drenagiu.

Cum'è un tipu di connettore,flangehè largamente utilizatu in u mondu, chì esige un standard unificatu.Per esempiu, ci sò dui sistemi standard perflange di pipa.

Hè u sistema di flange di pipeline europeu, vale à dì u sistema di flange di pipeline europeu rapprisintatu da DIN tedescu (cumpresa a Russia), è u sistema di flange di pipeline americanu rapprisintatu da flange di pipe ANSI americanu.

Inoltre, ci sò sistema di flange di pipeline JIS in Giappone è sistema di flange di pipe d'acciaio GB in Cina, ma e dimensioni principali sò basate nantu à u sistema europeu è u sistema americanu.

Tipi di flange
A struttura di uflangehè relativamente simplice.Hè cumpostu di i platti di flange superiore è inferiore, a guarnizione mediana è parechji bulloni è noci.

Da a definizione diflange, pudemu sapè chì ci sò parechji tipi diflange, è a so classificazione deve esse distinta da diverse dimensioni.Per esempiu, secondu u modu di cunnessione, flange pò esse divisu inflange integrale,flangia di saldatura piatta,flange di saldatura di testa,flange à manica largaè tflangia filettata, chì sò ancu flange cumuni.

Flange intégrale (IF)hè generalmente usatu in u pipeline cù alta pressione.Hè un tipu di modu di cunnessione di flange, è hà un collu longu.Di solitu hè furmatu da una casting integrale una volta, è i materiali utilizati sò generalmente azzaru di carbonu, acciaio inox, etc.

Flangia di saldatura piattahè cunnisciutu ancu com'è flange di saldatura di torre.Hè cumpletu da a saldatura quandu si cunnetta cù un vasu o pipeline.Stu tipu di flange di saldatura piatta hà e caratteristiche di assemblea faciule è prezzu bassu.Hè principarmenti utilizatu in u pipeline cù menu pressione è vibrazione.

Flange per saldatura a testahè cunnisciutu ancu com'è flange à collu altu.A più grande diffarenza trà a flange di saldatura a testa è l'altri flange hè chì hà un collu altu protruding.U gruixu di u muru di u collu altu protruding sarà gradualmente u listessu cum'è u gruixu è u diametru di u muru di a pipa per esse butted cù l'altezza, chì aumenterà a forza di a flange.Butt welded flange hè principarmenti usatu in i lochi cù grandi cambiamenti ambientali, cum'è alta temperatura, alta pressione è pipeline di bassa temperatura.

Flange scioltohè cunnisciutu ancu com'è flange looper.Stu tipu di flange hè soprattuttu utilizatu in certi tubi di metalli non ferru è in acciaio inox, è a cunnessione hè realizata per saldatura.Pò esse giratu.È hè faciule d'allineà u pirtusu di u bolt, cusì hè soprattuttu utilizatu in a cunnessione di pipeline di grande diametru è spessu deve esse disassemblatu.Tuttavia, a resistenza di pressione di flange loose ùn hè micca alta.Cusì pò esse usatu solu per a cunnessione di pipeline di bassa pressione.

Ci sò fili in upiastra di flangedi uflangia filettata, chì esige chì u tubu internu hà ancu filu esternu per rializà a cunnessione.Il s'agit d'une bride non à souder, donc il a les avantages d'une installation et d'un démontage pratiques par rapport aux autres brides à souder.In l'ambienti di temperatura alta o bassa, a flange filettata ùn hè micca adattata per l'usu, perchè u filu hè faciule per fughje dopu l'espansione termale è a cuntrazione fridda.


Tempu di pubblicazione: 11-Jan-2021